Великодній кошик
Карантин не став завадою для сімейного свята Великдень. Учні 1-б класу показали як вони готуються до цього свята. Великодній кошик
12 квітня - день Космонавтики
В Україні 12 квітня відзначається як День працівників ракетно-космічної галузі України. Учні 1-Б творчо підготувалися до цього дня. матеріали
Проектні роботи
Робота над проектом – це творча праця учня на основі
його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.
Проектну технологію науковці часто визначають як модель
особистісно орієнтованого навчання. Це зумовлено тим, що в центрі проектної
технології як певної системи завдань і методів взаємодії учителя й учнів
знаходиться учень як рівноправний суб’єкт такої взаємодії. Проектна технологія
передбачає систему взаємопов’язаних завдань, які виконують учні.
Причому діяльність учнів має
низку суттєвих ознак:
-
самостійна робота;
- елементи дослідно-пошукової
діяльності;
- інтерактивна взаємодія
учасників проекту;
- наявність запланованого
кінцевого результату у вигляді об’єкта
Проектування;
- стабільний рівень навчання;
-
позитивна динаміка за показником «Якість знань»;
-
активізація пізнавальної діяльності;
-
п ідвищення мотивації до навчання;
-
розвиток навичок оціночної (самооціночної)
діяльності;
- сформованість науково-дослідницьких навичок;
- активна участь учнів в проектній діяльності та творчих
конкурсах.
Метою проектного навчання є:
- сприяння
підвищенню особистої впевненості кожного учасника проекту;
- розвиток
комунікативних компетентностей;
- забезпечення
умов для розвитку критичного мислення учня;
- формування та розвиток уміння пошуку шляхів вирішення проблеми;
- розвиток в учнів дослідницьких умінь, спостережливості, уміння
висувати гіпотези, узагальнювати.
В І семестрі 3 класу було
заплановано 3 проектні роботи: "Добра справа для природи",
"Звідки береться пил?", "Який дар природи для людини
найцінніший? (корисні копалини, вода, повітря, рослини, грунт...)"
Наш проект "Не зривай першоцвітів"
Зривання первоцвіту наносить невиправну шкоду природі - адже рослини не встигають розмножуватися, і їх з кожним роком стає все менше! Вже за кілька десятиліть наші улюблені перші весняні квіти можуть зникнути взагалі. Чому?
Чи бачили ви коли-небудь плоди конвалії? Спробуйте завітати до лісу на початку червня. Якщо ніхто не зривав конвалії навесні, ви побачите маленькі ягідки, які утворилися замість квітів. З цих ягідок, згодом, дозріє насіння, яке сіється само собою. Щоб з цього насіння виросла квітуча конвалія потрібно від шести до восьми років!!! Самі розумієте, яку невиправну помилку роблять ті, хто зриває квітучу конвалію. Тож, будь ласка, не купуйте первоцвіт у продавців квітами та не зривайте його у власних цілях! Милуйтеся квітами, фотографуйте їх, малюйте та оспівуйте у віршах!
Чи бачили ви коли-небудь плоди конвалії? Спробуйте завітати до лісу на початку червня. Якщо ніхто не зривав конвалії навесні, ви побачите маленькі ягідки, які утворилися замість квітів. З цих ягідок, згодом, дозріє насіння, яке сіється само собою. Щоб з цього насіння виросла квітуча конвалія потрібно від шести до восьми років!!! Самі розумієте, яку невиправну помилку роблять ті, хто зриває квітучу конвалію. Тож, будь ласка, не купуйте первоцвіт у продавців квітами та не зривайте його у власних цілях! Милуйтеся квітами, фотографуйте їх, малюйте та оспівуйте у віршах!
На урок природознавства, з теми: "Наш проект "Не зривай першоцвітів"", учні 2-Б класу підготували фото, малюнки, різну інформацію та вірші про першоцвіти, а саме про бережливе ставлення до них. І на уроці учні зробили висновок, про те, що не варто зривати рослини, тим паче першоцвіти. ФОТО
Саджаємо на уроці природознавства
З настанням весни люди виходять у поле на весняні роботи. Орють землю, сіють зернові культури: жито, пшеницю, ячмінь, кукурудзу, овес.
На городах саджають картоплю. Для посадки відбирають бульби середнього розміру. Перед висаджуванням їх пророщують у світлому приміщенні. Картопля краще росте на добре освітлених ділянках.
У теплі травневі дні висаджують розсаду перцю, помідорів, капусти.
На уроці природознавства в 2 класі, з теми: "Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї", з метою спостереження за ростом рослин, ми провели дослідження. 3 березня на уроці природознавства, учні 2-б класу саджали пшеничку та цибульку. Учні кожного дня спостерігали за насадженням. За результатами спостереження: через 4 дня проросла пшеничка, а вже через 1 тиждень і цибулька... Спостерігаємо далі.
Уривок уроку
Уривок уроку
Коментарі
Дописати коментар